Är Liverpool ditt lag?

I så fall borde du definitivt kolla in Samdodds som har ett maxat utbud av officiella matchkläder och annan merchandise. Det om något är ett fenomenalt sätt att visa din support på, oavsett om du ska på match eller om du bara är hemma. Det finns massor med snyggt att välja mellan.

Härligt rött

Liverpools hemmamatchtröjor går i rött och hur snyggt är inte det? Om du bara är sugen på att visa ditt stöd till laget i största allmänhet finns det även andra plagg än matchtröjorna. Du kan bära dina kläder med stolthet. Det finns dessutom många skäl till att hylla detta lag, inte mist eftersom de vann sin första Premier League-titel förra säsongen.

Kläder för alla

Om hela familjen är trogna Liverpool-supportrar kan du hitta kläder för hela familjen och alla möjliga olika tillfällen. Vare sig du bara vill slappa med polarna eller gå och se en match på puben, finns det sköna och snygga hoodies och sweatpants. Dessa passar också väldigt bra på exempelvis joggingturen. Vidare finns det ett stort utbud av T-shirts som passar till vardags. Du väljer själv. Eller varför inte en snygg och sportig jacka och möjligen en snygg keps i tillägg.

Leif Claesson